SUV klasės automobilių paklausa vis auga
Dažniausiai varomi keturiais ratais, elegantiški, stilingi, erdvūs ir komfortiški. Kai kam galbūt tai ir prabangos ženklas. Tačiau, ar jie vis dar madingi visuomenėje? O gal tai tik pasipuikavimo būdas? Ko gero, jog nebe.
Daugybė atliktų tyrimų parodo, jog SUV klasės automobiliai itin populiarūs rinkoje; automobilių gamintojai vis suka galvas ką čia įspūdingesnio besukūrus vartotojams , o ir norinčiųjų juos įsigyti atsiranda vis daugiau. Kaip nekeista, jų tarpe – taip pat ir moterys. Štai 2012 metų pasaulio moterų metų automobiliu buvo išrinktas „Range Rover Evoque“. Keista? Atrodo, jog moterys dažniausiai vairuoja mažus automobilius? Nebe! Naujuose automobiliuose interguotos įvairiausios naujos technologijos leidžia moterims jautis itin komfortiškai ir palengvina didesnių gabaritų automobilio valdymą.
O štai 2011 metais populiariausiu automobiliu Lietuvoje paskelbtas mažasis SUV klasės automobilis „Nissan Qashqai“ – vadinamasis miesto auto – jis kompaktiškas, pasižymintis švelniu dizainu ir ekonomiškumu.
Daugelis pirkėjų SUV automobilius renkasi taip pat ir dėl jo dydžio bei talpos. Ši mintis neliko nepastebėta Volkswagen automobilių gamintojų ir jie jau planuoja kurti septynvietį SUV klasės automobilį. Daugiau tikėtina, jog šis naujasis jų modelis bus skirtas JAV rinkai. Kūrėjai teigia, jog naujasis modelis labiau skirtas septyniems keleiviams nei važiavimui bekele. Manoma, jog šis automobilis savo dydžiu ir konsepcija bus panašus į Nissan Juke.
Nors pastarojo modelio dar teks palaukti, tačiau rinkoje vis daugiau sukuriama naujų SUV visureigių, tinkamų visai šeimai, kurie ne tik smagūs, bet ir praktiški.
Štai visai neseniai rinkoje pasirodė naujasis ketvirtosios kartos Honda CRV. Tai, jog Honda automobiliai itin populiarūs ir pateisinantys savo gerą varda parodė 2007 m. pasaulio pardavimo rekordai, kuriuos pasiekė trečiosios kartos CR-V modelis. Šis naujasis automobilis tinkantis ne tik šeimos kelionėms, tačiau ir mėgstantiems greičio pedalą. Žiemą su keturiais varomaisiais ratais CRV įsibėgėja netgi greičiau nei sportinis automobilis. Jo gamintojai teigia, jog palyginti su jo galingumu, šis auto itin ekonomiškas – “neryja” tiek degalų kaip įprastas visureigis. Na, o šiais laikais, kai degalų kainos itin kandžiojasi, norėtusi tuo tikėti…
Pasirodo, rinkoje tikrai yra iš ko rinktis. Tačiau, žinoma, visų poreikiai skirtingi: vieni renkasi pagal “kišenę”, kiti pagal praktiškumą, dar treti pagal ekonomiškumą. Džiugu, jog jau po truputį, žengiant į priekį, darosi įmanoma suderinti visuos šiuos tris privalumus.