Kaip būti lyderiu, o ne vadovu?
Šiais laikais vis dažniau akcentuojama, kad geras verslininkas privalo būti lyderiu, o ne vadovu. Jis turi būti lygiai toks pat, kaip jo darbuotojai. Net ir tokiu atveju, kad jis turi teisę priimti sprendimus, jis negali elgtis nedraugiškai ar net engti darbuotojų. Labai svarbu, kad lyderis suvoktų, kad darbuotojai dirba jam, kad pastarasis galėtų įgyvendinti savo svajonę. Renginių organizavimas įmonėms yra vienas iš pirmųjų žingsnių geriau susidraugauti su savo darbuotojais. To turi siekti kiekvienas verslininkas, kuris nori, jog jo sukurta darbo vieta niekada nebūtų tuščia. http://ozi.lt/
Pateikiame kelias universalias taisykles, kurios Jums gali būti naudingos tokiu atveju, jeigu norite tapti savo sukurtos bendruomenės dalimi. Juk esate toks pat, kaip ir visi kiti. Tad ir būkite toks.
- Nesakykite tik blogų dalykų. Daugeliui žmonių kritika labai padeda, kadangi jie kur kas labiau pradeda stengtis ir tuo pačiu noriai siekia geresnių rezultatų. Tačiau tuo pačiu reikia nepamiršti to, kad vien blogų dalykų akcentavimas labai sugadins jūsų reputaciją. Svarbiausia nepamiršti pagirti darbuotojus. Tiesio pasakykite, kad jie dirba labai gerai ir tikrai nusipelnė, kad jo darbas būtų įvertintas ir piniginę išraiška.
- Bendraukite kaip su lygiais. Daugelis darbuotojų tvirtina, kad labai nemalonu, kai vadovas iškelia save į viršų. Lyg jis yra dievas ir visi kiti tik jo vergai. Išties, jeigu ne darbuotojai – tokiu atveju jūsų verslas visiškai nebūtų funkcionalus. Taigi akivaizdu yra tai, kad visi turi būti lygūs.
- Renginiai, kurie suartina. Renginių organizavimas įmonėje – reikalinga paslauga ir vis daugiau žmonių suvokia, kad tai labai puiki galimybė paįvairinti nuobodžią kasdienybę. Renginį greitai ir kokybiškai suorganizuos profesionalai, tad pasinaudokite jų paslaugomis ir sėkmingai suartėkite su savo darbuotojais.
- Būkite geras oratorius. Geras vadovas yra tas, kuris sugeba paskatinti darbuotojus geriau dirbti. Žinoma, ne visi turi oratoriaus savybes, tačiau jas tikrai galima išmokti. Kitas variantas gali būti tas viršininkas, kuris kalba gal ir tyliai bei mažai, tačiau visi jo žodžiai būna labai tikslūs ir reikalingi.
- Būkite nuoširdus. Geras vadovas yra tas, kuris nuoširdžiai domisi, pataria ir ieško sprendimų. Nieko nėra blogiau kaip apsimestinis nuoširdumas. Beveik visais atvejais jis anksčiau arba vėliau iškyla į paviršių ir galutinis to rezultatas – darbuotojų pyktis.