Kaip suteikti gerą statusas pranešimas

parašė , 2011-11-05 21:31

Jei turite vadybininkas darbe – ir tegul veidą, daugeliui iš mūsų tai – jums greičiausiai reikia suteikti joms atnaujinimus dėl darbo, kad jūs darote. darbai Ar jis priskirtas jums jų arba iš ko nors kito iš kitos komandos ar projekto, jums bus gauti paklausė apie savo darbą. Suteikti veiksmingą statusas pranešimas yra kažkas, kad yra nepakankamai IT darbo vietoje, ir jei padaryta gerai, jūsų vadovas appreciate it.

Būti sąžiningas

Geriausia, ką jūs galite padaryti, pateikdama ataskaitą apie būseną arba būsenos naujinimas dėl jūsų darbo turi būti sąžiningas. Tai daug geriau papasakoti savo vadovui, kad esate už savo darbą, arba jums nepavyko gauti ji padaryta, nei būti nesąžiningi ir pabandyti padengti jį, sakydamas jis yra kelyje arba viskas yra gerai. Jums bus sugauti galų gale jei bandote padengti jį arba padaryti geriau, nei ji yra
Jei esate sąžiningas su pažangą, kas yra blogiausia, kad gali atsitikti? Jūsų vadovas gali gauti nusiminusi arba nusivylęs, bet jei jie pusė padoraus naktiniai klubai vadybininkas jie bus dirbti, kaip ją išspręsti arba grįžti į kelią!

Yra sąžiningas apie pažangą, taip pat apima pastangas ir darbo. Galimybė pagal pažadą ir kaip pristatyti straipsnis numato keletą patarimų, vienas iš būdų tai daryti. Be to, jei esate kelyje iki šiol, bet manau, jis bus priimti daugiau laiko, nei jūs pirmąją per, paminėti tai dabar. Tai geriau žinoti anksti, kai jūs galite visi vis dar ką nors apie tai, kaip kai užduotis yra faktiškai tinkamai ir tai per vėlai keisti.

Ne pernelyg daug detaliψ nereikalingų

“Jei jūsų boss spacerów praeityje Jums ir klausia, kaip yra to modulio bandymo ateinančiais kartu?”, negali atsakyti iš karto su penkių minučių spiel kaip sunku ji buvo ir ką padarei įveikti Jūs turėjo konkrečią problemą. Atsakyti į juos išsamiai, kad yra lygiaverčiai taip, kaip jie paklausė jums lygio. Šiuo atveju, ar ji yra greitas klausimas, kaip jie vaikščioti praeityje, palyginti trumpas atsakymas gali būti teikiama. Pavyzdžiui, “jis eina palei gerai, jis buvo beveik lankstinukai atsilieka, bet aš dirbau kažką, ir dabar atgal kelyje penktadienis”. Jie gauna iš kad pranešimas yra tai visiems gerai ir nedidelę problemą buvo rasta ir pašalinta. Jei nori sužinoti daugiau informacijos, kaip tai, kiek yra kairėje daryti, ką klausimas yra, arba jei nėra kitą galimybę vėlavimo, jie gali paprašyti daugiau informacijos.

Alternatyviai, jei jūsų vadovas paprašo raštišką ataskaitą apie savo plėtros darbų už tą dieną pažanga, tai galima manyti, jie nori daugiau kaip greitai atsakyti į šį. Tai vis dar gerai, santrauką, panašus į pirmiau punktas. Iš tikrųjų, jis yra geras pradėti su šia. Tada, jei galite perkelti į smulkiau reikia ir pažymėkite bet problemas ar riziką, kad jums gali stovėti.

Atsakyti į jų klausimus

Prieš jums suteikti būsenos naujinimas, galvoti apie jie klausia klausimą. Pabandyti atsakyti kaip geriausiai, kaip jūs galite. Jūs nenorite joms atsakyti su “tai yra geras, bet Jūs neatsakėte mano klausimas”. Jei jie prašo kažką panašaus “tai bandymų jūs darote – ar manote, kad gauti kito asmens padėti bus gauti greičiau padaryti?”, baidariu nuoma įsitikinkite, kad jūs atsakyti į savo klausimą. Atsakydamas į su “Tai bus gerai, tai turėtų būti padaryta penktadienis”, bus nurodyta, kaip tai vyksta su jais, bet jis nebus atsakymą į savo klausimą – bus pridedant kito asmens gauti padaryti greičiau? Prieš jums baigti kalbėti arba atsakyti, įsitikinkite, kad jūs atsakė savo klausimą.

Naudoti atvirukai su ta pačia terpe

Naudojant su ta pačia terpe iš esmės reiškia savo darbą, naudojant tą patį metodą, kad paprašė, jūs atnaujinti. Yra daug skirtingų būdų prašyti ką nors apie savo darbo eigą:u000d&Bull; paprašyti juos prie savo stalou000d&Bull; jiems skambinti telefonuu000d&Bull; siųsti juos elektroniniu paštu neformalus atsakuiu000d&Bull; prašyti oficialią ataskaitąu000d&Bull; paprašyti juos į posėdį

Jei kas nors prašo jums naudojant tam tikru būdu, tai paprastai nes jie nori pristatyti taip pat statusas pranešimas. Nebent, žinoma, jie aiškiai pasakyti, kad. Jei jūs gaunate laišką, prašydama atnaujinti savo plėtros darbų būklei, ne vaikščioti į savo stalo ir pasakykite jiems, ne jiems skambinti ir leiskite jiems žinoti,-atsakyti į savo elektroninio pašto adresą su savo atsakymą. Taip pat, jei jie skambinti jums ir uώduoti dėl naujinimo, leiskite jiems žinoti, per telefono. Tas pats su kitų ryšio metodai.

Išimtis-tai, jei jie prašyti specialiu būdu informuoti. Jūsų vadovas gali skambinti jums ir paprašyti jūsų elektroninio pašto atnaujinti jų – šiuo atveju siųsti laišką. Jūsų vadovas galėtų elektroninio pašto adresą ir prašome suteikti būsenos naujinimas jūsų artėjančius posėdyje. Šiuo atveju – jums atspλti tai – išvykti į susitikimą.

To priežastis yra derinasi su savo komunikate, ir bus matyti, kaip kažkas, kas gali ir žino, kaip pateikti geros būklės ataskaitas. Jis taip pat matė būti dėmesingas prašymų kiti – visų vertingų dalykų žinoti, IT pramonei!

Būti iniciatyvus jei įmanoma

Jei buvo tikrai ką nors nuveikti, ji gali būti gera idėja tegul žino, kaip tai vyksta prieš jos paprašyti – yra iniciatyvus apie jūsų užduotis. Tai nebūtinai reiškia, suteikiant jiems atnaujina kiekvieną dieną apie tai. Tai tikriausiai taikoma ir tais atvejais, kai jūs pasiekėte etapas arba problema su darbu.

Jei tik jūs pasiekėte etapas arba svarbiausia jūsų darbą, gali būti geras laikas tegul jūsų vadovas, žinau. Jei jūs pasiekėte vėlavimo ar problema su jūsų darbo, tai geras laikas leiskite jiems žinoti. Jei turite pasiūlymų ar klausimų apie darbą, leiskite jiems žinoti. Tai gerai gauti pirmosios ir tegul jūsų vadovas, žinoti, kol jie paprašys jūsų būsenos naujinimas. Tai gali sutaupyti laiko ir palengvinti darbą!

Na, yra keletas patarimų, kaip jūs galite pateikti geriau būsenos ataskaitos ir pažangos atnaujinimus jūsų darbo – savo vadovui, kitos komandos arba kitų žmonių. Ar turite kitų patarimų? Po savo pastabas toliau!

Rašyti komentarą