Grafinis projektas – emblemos.
Profesinės Emblemos kūrimas, Tokiu būdu jūs norite sukurti emblemą, kuri atrodo traukianti dėmesį ir profesinė? Taip, kur jūs pradedate? Gerai kaip visi dideli daiktai, yra meno ir metodo į emblemos projektą.
Tyrinėjimas ir Projektas, Kai jūs kuriate profesinę emblemą, jūs kuriate greitą ir lengvą atvaizdą, kurį klientas mato. Mes esame regimieji žmonės, ir tik pripažindami, kad atvaizdas gali vesti klientą į pirkimą ar išvaryti juos nuo to. Mintis tada, turi sukurti atvaizdą, kuris kalba su klientu, bet taip pat ir duoda prasmę ant to, kaip kompanija veikia. Tai apibrėžia santykį tarp kliento ir tiekėjo.
Kadangi jūs pradedate, jūs norite žinoti tai, kas tai yra kompanija, parduoda. Tai galėjo būti produktu tokiu kaip apsirengimas, ar paslauga tokia kaip mokesčio finansai sisteminimas. Tada jūs norite pažiūrėti į kompanijos vertes. Kas svarbiausia jiems? Kaip jie pasiekia tai?
Kai tik jūs turite tą bendrą mintį, tada projekto procesas gali prasidėti. Pradėkite apmesti savo mintis. Suraskite tuos, kurie kalba garsiausias. Tada, suraskite tuos, kurie daro tai paprastame būde. Emblema, kuri yra per sudėtinga išblaškys nuo žinutės. Išsiųskite mintis klientui, paimkite jų grįžtamąjį ryšį, ir prisitaikykite atitinkamai. Skalavimas, kartotis. Padarykite tai, kol jūs neturite projekto, kurį jie mėgsta.
Pervedant į skaitmeninę formą Dabar tada, atėjo laikas padėti mintį į skaitmeninę meninę formą. Tai yra žingsnis, kuris gali ar padaryti ar sulaužyti jūsų emblemą. Tuo metu, kai jūs norite pasilikti atviras linkęs ir kūrybiškas, jūs nenorite nukrypti per toli nuo jūsų originalios paskola bedarbiams minties.
Geros emblemos raktas yra paprastumas. Tai neturi būti prašmatnu ir užsiėmę. Tai tik turi kalbėti su klientu. Gera elgesio taisyklė: emblema turi atrodyti užbaigta, kai viskas monospalvota. Teisingai. Emblema turi atrodyti taip gera viso juodaodžio ar visų baltų, kadangi ji daro su visu papuošimu.
Tai yra apie balansą. Tai yra apie ilgalaikį poveikį. Jūs nenorite traumuoti kliento į emblemos atminimą. Jūs norite, kad jie įvertintų tai akimirkoje, jie mato tai. Tas kelias, kai jie mato tai vėl, tai yra teigiama reakcija.
Jūsų emblemos pabaiga artinasi prie baigimo. Tai atrodo profesinis ir klasiška. Tai nėra per užsiėmę. Tai skleidžia teigiamą žinutę apie kompaniją.
Dabar, kas?
Grįžkite ir tikrinimas ir dvigubas tikrinimas jūsų darbas. Kalbėkite su savo klientu įsitikinti, kad jie neturi, bet kas praėjusia minute prašo. Įsitikinkite, kad jūs padarėte savo vektorių, pažymintį žemėlapyje teisingai. Jūs turite atsarginę kopiją būsimam naudojimui? Jūs ketinate apimti tai į savo portfelį vėliau?
Dabar, kai jūs praėjote ir tikrinote ir iš naujo tikrinote viską, atėjo laikas siųsti užbaigtą produktą jūsų klientui. Nepamirškite palaikyti profesinį požiūrį. Būkite pagarbus. Duokite jiems vizitinę kortelę ir paprašykite, kad jie pasiųstų jus į jų draugus. Atverkite alų, ir pereikite į savo kitą projektą.